Rusza kampania internetowa Bonduelle

150x110

Lider sprzedaży warzyw apertyzowanych rusza w październiku z kampanią internetową. To pierwsza tak szeroko zasięgowa aktywność marki BONDUELLE w Internecie i zarazem unikalna w kategorii warzyw w puszkach.

Kampania promuje gamę małych puszek BONDUELLE. Będą w niej wykorzystywane interaktywne formy reklamowe, angażujące internautów i skłaniające do dłuższego pozostania z marką. Dużą widoczność zapewnią atrakcyjne rozwiązania kreatywne. Za kreację odpowiada agencja Netizens Peppermint wyłoniona w drodze przetargu.
Dzięki obecności na największych portalach internetowych, kulinarnych oraz w mediach społecznościowych dotrzemy do ponad 8 milionów internautów, w tym do prawie 4 milionów kobiet z głównej grupy docelowej marki BONDUELLE. Tak kompleksowe działania znacznie zwiększą widoczność marki w Internecie w nadchodzących miesiącach – mówi Anna Telakowiec, Dyrektor Marketingu regionu Polska i Prybałtyka.
Celem kampanii jest umocnienie pozycji lidera produktów BONDUELLE poprzez promowanie konceptu małej „puszki na raz” – marka w angażujący sposób prezentować będzie zalety małych puszek jako idealnych porcji do wykorzystania „na raz”, zwracając uwagę na ich poręczność i wygodę użytkowania oraz możliwość łączenia ze sobą różnych warzyw w jednej potrawie.
BONDUELLE jako dostawca najwyższej jakości produktów warzywnych chce promować codzienne spożywanie wysokiej jakości warzyw – niezbędnego elementu smacznych i zdrowych posiłków.